
پاک کن حافظه هرچی ازش داری;)
پاک کن تموم خاطرات این دوردونه رو پاک کن....
دیگه نمیخندم براش:) خنده هامم پاک کن;)
دیگه قاطی نمیکنم:) غیرتی نمیشم...
دیگه به هیشکی نمیگم با گریه نیمه شب;)
نوشته شده در شنبه بیست و ششم فروردین ۱۳۹۶ساعت 20:23 توسط ساشا|
دنیای متفاوت یه پسره ×مغرور×...ما را در سایت دنیای متفاوت یه پسره ×مغرور× دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80